SHIP & CEE

bądź na bieżąco

SHIP & CEE 2018

W tym roku odbędzie się już 5 edycja konferencji! Zapraszamy do śledzenia strony wydarzenia oraz mediów społecznościowych!

Follow & share

Dream Hotel Group: Widzimy coraz większe zapotrzebowanie na nasze marki

Maj 24 2018

Dream Hotel Group: Widzimy coraz większe zapotrzebowanie na nasze marki

“Widzimy coraz większe zapotrzebowanie na nasze marki. Może to wynikać z tego, że rośniemy (i budujemy markę ) poza Nowym Jorkiem, ale nigdy nie byliśmy bardziej zajęci. W ciągu ostatnich 12 miesięcy podpisaliśmy więcej transakcji hotelowych niż w jakimkolwiek innym roku w historii firmy  i oczekujemy, że podpiszemy kolejne 30+ transakcji w ciągu najbliższych pięciu lat, potrajając nasze portfolio do 2022 roku.

 

Ponieważ segment hoteli lifestyle’owych wciąż się rozwija, ewoluuje i dostosowuje się – i to nie tylko na rynkach pierwotnych, ale również na rynkach wtórnych i usługowych, rośnie zainteresowanie inwestorów. Kiedyś hotele butikowe funkcjonowały tylko w dużych nadmorskich miastach, takich jak Nowy Jork czy Los Angles, ale teraz cały kraj, od wybrzeża do wybrzeża i wszystkiego pomiędzy, również zwraca się w kierunku tego typu hoteli.

 

Patrząc w przyszłość, stawiamy na dynamiczną ekspansję,  koncentrując się na głównych miastach metropolitalnych i rynkach wtórnych w USA, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Kierując reklamy na rynki wschodzące, takie jak Birmingham UK, gdzie niedawno podpisaliśmy umowę dotyczącą naszej nowej marki Unscripted, będziemy działać globalnie, inwestując lokalnie.

 

Dzisiaj mamy 18 otwartych hoteli 16+ w przygotowaniu na całym świecie, w tym Dream Nashville (otwarcie planowane jest w tym roku) Dream Dallas, Dream Palm Springs, Dream Doha, Dream New Delhi, Dream Belize, Dream Carabao Island (Filipiny) , Unscripted Austin, Unscripted Belize, Unscripted Tulum, Unscripted Birmingham Central Hall (Wielka Brytania) i Chatwal Lodge w Bethel, NY.

Udowodniliśmy, że możemy konkurować z doskonałymi sieciami hotelowymi na niektórych rynkach i robić to, co robią na porównywalnym poziomie lub nawet lepiej. oferując niższą strukturę opłat dla właścicieli. To bardzo ekscytująca możliwość dla właścicieli ”

Jason Wischhoff, Vice President, Development, Europe & Africa, Dream Hotel Group

0 Comments
Share Post
bluevine
anna.kruszewska@bluevine.pl
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.